Sinds een drietal maanden versturen wij ook beamers via pakjesdiensten naar de klant, die ze dan op zijn/haar beurt terug stuurt naar ons, na gebruik.

 

Tot nu toe lieten wij de klant zelf kiezen om de verzending van bpost of dpd te laten gebeuren.
Na een grondige evaluatie hebben wij beslist vanaf nu enkel nog met dpd te verzenden.

 

Elke dienst heeft zijn voor en zijn nadelen, maar de belangrijkste voorwaarde blijft voor ons de betrouwbaarheid dat de beamer op tijd aankomt bij de klant en nadien terug bij ons.
In de drie testmaanden hebben we meermaals moeten vaststellen dat de pakjes via bpost vertraging opliepen of zelfs even 'van de radar verdwenen'.

 

Koerierbedrijf dpd stelde ons tot op heden niet teleur en leverde telkens mooi op tijd.

 

Het is voor ons dan ook een logische keuze om enkel nog beroep te doen op dpd.

 

Voordelen voor u, de klant...

 

Ook voor u als klant heeft dit voordelen.

 

Onze keuze voor dpd scheelt u een pak verzendkosten. Waar we bij bpost nagenoeg 18 euro (heen + terug) moesten aanrekenen, kan het bij dpd voor € 10 of € 12. Kiest u voor afleveren in een dpd parcelshop, dan is het tarief € 10. Wil u graag aan huis laten leveren, dan kost het u € 12.

 

Akkoord, er zijn minder parcelshops dan bpost postpunten, maar de praktijk wijst uit dat nagenoeg elke klant een dpd parcelshop in zijn/haar buurt heeft. Wij verzenden ook telkens naar de dichtsbijzijnde shop! U kunt ook zelf uw voorkeurspunt aangeven. U kunt de ophaalpunten zoeken via https://www.dpdwebparcel.be/ParcelShop#/parcelShopFinder/