Algemene voorwaarden verhuur

Voor elke reservatie via javeverhuur.be, gaat u akkoord met deze algemene voorwaarden.

 

Onze zaak

 

Jave Verhuurservice*

Watering 1

8020 Ruddervoorde

België

 

Tel: +32 (0)485 332 321

 

BTW: BE 0896.760.743

 

 

We zijn telefonisch bereikbaar elke werkdag vanaf 12 uur.

Op zaterdag en zondag mogelijk vroeger.

 

 

Reserveren van producten

 

1.     Wanneer u een product reserveert via onze webshop zullen wij deze zo snel mogelijk behandelen.

2.     Uw reservatie is pas definitief als u de status ‘Product(en) gereserveerd’ krijgt.

3.     RESERVEREN = BETALEN . Wanneer wij uw bestelling behandelen, dan worden de producten exclusief voor u gereserveerd en kunnen wij uw producten niet meer verhuren aan anderen.

4.     Indien u uw producten niet komt afhalen dan bent u toch verplicht de huurprijs te betalen.

 

Omwille van herhaaldelijke teleurstellingen passen wij deze regels strikt toe.


Beschikbaarheid


Bij elk product vindt u één of meerdere beschikbaarheidknoppen. Via deze knoppen kunt u nagaan of het door u gevraagde product nog beschikbaar is op de gewenste datum.
Wij doen ons best om deze kalender zo actueel mogelijk bij te houden.
Op drukke dagen kan het echter zijn dat het updaten van deze kalender wat vertraging heeft.
Reserveert u toch een product dat niet meer beschikbaar is, dan betalen wij u onmiddellijk terug.

 

Betalen

 

Er zijn 4 methodes om te betalen.

 

1. Op factuur: Deze optie is enkel beschikbaar voor geregistreerde zakelijke klanten, vzw’s of verenigingen. U bent dan vrijgesteld van onmiddellijke betaling en krijgt een factuur met een betalingstermijn van 14 dagen.

2. Overschrijving: Bij deze methode krijgt u alle betalingsgegevens via de bevestigingsmail. Betaling dient te gebeuren voor de huurperiode start.

3. Betalen bij afhalen: Deze methode kan niet gekozen worden bij onze 24/7 afhaalservice. Bij deze methode kan u cash betalen bij het afhalen van uw reservatie op afspraak.

4. Directe betaling: Via Bancontact en andere beschikbare kaarten kunt u direct het verschuldigde bedrag vereffenen.

 

Prijzen


1.     Er is geen verschil tussen de prijzen in onze winkel en op onze website.

2.     Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw en alle wettelijke bijdragen.

3.     Afhankelijk van de gekozen afhaal- of levermethode kunnen extra kosten worden aangerekend. Dit zal altijd duidelijk aangegeven worden.

 

 

Afhalen / leveren

 


Er zijn diverse mogelijkheden voor het afhalen van uw gehuurde producten of het laten thuisleveren.


    1. Afhalen uit BOX (24/7) bij Jave Verhuurservice - Gratis


    Aanbevolen methode! U kunt uw producten afhalen 24/7 via een BOX onder camerabewaking op ons adres in Oostkamp/Ruddervoorde.

    Als u voor deze methode kiest, dan mag u bij de volgende stap niet kiezen voor 'betalen bij afhalen'! Een voorafbetaling is nodig omdat we het geld niet in ontvangst kunnen nemen.

    Nadat wij uw bestelling behandeld hebben, mailen wij u de afhaalinstructies!


    2. Afhalen op afspraak bij Jave Verhuurservice – Gratis


    U kunt uw producten afhalen na afspraak en eventueel wat uitleg krijgen. De afhaling gebeurt op ons adres in Oostkamp/Ruddervoorde. Let wel, wij zijn niet permanent aanwezig, het kan dus zijn dat een afspraak         niet onmiddellijk kan. Wij nemen zelf contact op om een afspraak te maken. Wil u snel en flexibel uw producten ophalen, kies dan voor de vorige optie '24/7 ophalen via de box'!


    3. Afhalen op afspraak op zaterdagvoormiddag in Sint-Kruis Brugge – Gratis


    Op sommige zaterdagvoormiddagen is het mogelijk een ophaling te doen in Sint-Kruis Brugge. Controleer vooraf de kalender op DEZE LINK!!

    4. Leveren en terug afhalen door Jave Verhuurservice - Kosten


    Afleveren bij u thuis en nadien terug ophalen. Enkel op afspraak en indien mogelijk in de planning.

    De kosten en beschikbaarheid zijn afhankelijk van uw bestemming.


    5. Externe transportdienst - Kosten af te rekenen met de externe transportdienst!


    Via deze methode kunt u de gehuurde producten via een externe transporteur bij u laten leveren en daarna terugsturen. Dit is niet met diensten als Bpost, DHL, enz. U maakt gebruik van een 'Express Dienst' die de       producten rechtstreeks van A naar B brengt. U staat zelf in voor de kosten. De betaling regelt u zelf met de koerierdienst.


 

TOEPASSELIJKHEID

1.     Wij doen ons best deze algemene voorwaarden onder jouw aandacht te brengen. Er staat namelijk in wat wij voor je doen en wat we van jou verwachten.

2.     Sommige producten hebben aangepaste voorwaarden, deze staan dan ook vermeld bij het product. Deze aangepaste voorwaarden hebben altijd voorrang op de algemene voorwaarden. Als ze elkaar tegenspreken geldt altijd de voorwaarde die bij het product staat!

3.     Bij problemen, spreek ons aan, wij zijn gemakkelijke mensen.

4.     Om een bestelling te kunnen plaatsen, moet je minstens 18 jaar oud zijn. Als je geen 18 bent, vragen we je om de bestelling door je ouders of wettelijke voogd te laten plaatsen. Als we merken dat een bestelling geplaatst is door een minderjarige, kunnen we deze bestelling weigeren.

5.     Het plaatsen van een bestelling op de website geldt als uitdrukkelijke aanvaarding van onze algemene voorwaarden die steeds beschikbaar zijn via onze website.


HET AANBOD

 

We vertellen je altijd eerlijk wat, wanneer en hoe je iets kunt huren en wat het kost. Wij doen ons best om fouten te vermijden, maar ook wij zijn ‘maar’ mensen. Een foutje is niet uitgesloten. Wanneer het duidelijk om een fout gaat, gelieve ons dan te verontschuldigen voor het ongemak. Wij kunnen in geval van foutieve prijzen op de website, de koop annuleren. Wij betalen dan per direct de gemaakte kosten terug en u mag een commerciële geste verwachten in de vorm van een korting.  


DE OVEREENKOMST

1.     Je doet online zaken met ons in een veilige webomgeving. Daar werken wij dag en nacht aan.

2.     Als je een bestelling bij ons doet, krijg je daarvan een bevestiging per e-mail. Jouw bestelling is compleet en de overeenkomst tussen ons is definitief zodra we voor jouw bestelling behandeld hebben.

3.     Wij voegen alle informatie en gegevens die je nodig hebt bij je bestelling, maar het meeste vind je ook op onze site. Het is natuurlijk wel handig als je de (digitale) bon goed bewaart.


OVERMACHT

1.     Als er sprake is van een overmachtssituatie kan het zijn dat wij onze verplichtingen richting jou niet meer kunnen waarmaken. Dat hoor je zo snel mogelijk. Zodra deze overmachtssituatie voorbij is zullen we onze beloftes inlossen. Als dat te lang duurt kan je afzien van je reservatie. Als je van tevoren al had betaald, krijg je je betaling zo snel mogelijk terug.

2.     Overmacht is elke omstandigheid buiten onze wil en controle waardoor we richting jou onze beloftes niet kunnen waarmaken. Hieronder vallen stakingen, brand, bedrijfsstoringen, energiestoringen, storingen in een (telecommunicatie-)netwerk of verbinding of gebruikte communicatiesystemen of het op enig moment niet beschikbaar zijn van onze website, niet of niet-tijdige levering van toeleveranciers of andere ingeschakelde derden.

INTELLECTUELE EIGENDOM

1.     Onze website, logo's, teksten, foto's, namen en in het algemeen al onze communicatie zijn beschermd door copyrights.

2.     Dit betekent dat je ons logo, website, foto's, namen, teksten, kleurencombinatie etc. niet mag kopiëren of reproduceren zonder onze voorafgaande toestemming.